[GP] White
#21 Geschrieben 17. Januar 2006 - 21:10
Ich emine der Gegner weis evtl. was du auf der Hand hast, und lääst deine Ktreauren durhc, du tust sie den Damage machen lassen, und untapped wieder ins Spiel bringen
mfg
#22 Geschrieben 17. Januar 2006 - 21:18
Das beste ja das die eigenen Kreautern wider untappe ins Spiel kommen.
Ich emine der Gegner weis evtl. was du auf der Hand hast, und lääst deine Ktreauren durhc, du tust sie den Damage machen lassen, und untapped wieder ins Spiel bringen
achte ma auf deine rechtschreibung in den letzten posting waren auch schon tippfehler und sowas muss wirklich nicht sein. nächstes mal sieht das anders aus.
magic im konjuktiv spielen will ich nicht und im BDW-Mirror wird dein gegner schwer wissen können was du auf der hand hast. außerdem ist das weiterhin nichts anderes was fallen beschrieben hat.
#23 Geschrieben 18. Januar 2006 - 08:47
Absolver Thrull
Creature - Thrull Cleric ©
Haunt
When Absolver Thrull comes into play or the creature it haunts is put into a graveyard, destroy target enchantment.
2/3
Benediction of Moons
Sorcery
You gain 1 life for each player.
Haunt
When the creature Benediction of Moons haunts is put into a graveyard, you gain 1 life for each player.
Droning Bureaucrats
Creature - Human Advisor
,: Each creature with converted mana cost X can't attack or block this turn.
1/4
Harrier Griffin
Creature - Griffin (U)
Flying
At the beginning of your upkeep, tap target creature.
3/3
Startpost geupdatet!
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Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
- Rich Cook
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#24 Geschrieben 18. Januar 2006 - 09:51
Withstand
Instant C
Prevent the next 3 damage that would be dealt to target creature or player this turn.
Draw a card.
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#25 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:08
Creature - Human Knight ©
: Lionheart Maverick gets +1/+2 until the end of turn.
1/1
To Arms!
Instant ©
Untap all creatures you control.
Draw a card.
#26 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:27
#27 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:35
#28 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:42
Limitedbombe ist se auf jeden fall.
Und im constructed könnt man wenigstens gut gegen andere aggrodecks boarden.
Vorallem wenn man die Field version spielt.
#29 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:43
Creature - Human Cleric (U)
Defender
When this comes into play choose a color. Order of the Stars has protection from chosen color.
0/1
Ghost Warden
Creature - Spirit
: Target creature gets +1/+1 until end of turn.
1/1
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#30 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:43
den anderen find ich ziemlich langweilig,selbst wenn die Fähigkeit nur 3 kosten würde würde den keiner spielen...
#31 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:44
Order of the Stars
Creature - Human Cleric (U)
Defender
When this comes into play choose a color. Order of the Stars has protection from chosen color.
0/1
Ghost Warden
Creature - Spirit
: Target creature gets +1/+1 until end of turn.
1/1
Wieder beides sehr starke Limited karten...
#32 Geschrieben 19. Januar 2006 - 18:46
Sollt man aber lieber etwas auf der hand behalten um zu sehn was der gegner spielt.
Könnt mir auch vorstellen das order aggrodecks kleine beatprobleme bereiten könnte da die meisten sachen eh 2farbig sind.
#33 Geschrieben 19. Januar 2006 - 20:28
Bilder:
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#34 Geschrieben 21. Januar 2006 - 02:07
Creature - Spirit (U)
Flying
Haunt
When Belfry Spirit comes into play or the creature it haunts is put into a graveyard from play, put two 1/1 black Bat tokens with flying into play.
1/1
(Teysa anyone? ^^)
Shadow Lance
Enchantment - Aura (U)
Enchant creature.
Enchanted creature gains first strike.
: Enchanted creature gets +2/+2 until end of turn.
Sinstrikers Will
Enchantment - Aura (U)
Enchant creature
Enchanted creature has : This creature deals damage equal to its power to target attacking or blocking creature.
Skyrider Trainee
Creature - Human Soldier ©
As long as Skyrider Trainee in enchanted, it gains flying.
3/3
Spelltithe Enforcer
Creature - Elephant Wizard ®
Whenever an opponent plays a spell, that player sacrifices a permanent unless he or she pays .
3/3
Bearbeitet von Zeckenschwarm, 21. Januar 2006 - 02:07.
#35 Geschrieben 21. Januar 2006 - 04:09
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